RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA
W przypadku pozyskiwania danych od osoby, której dane dotyczą
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119, s. 1) (dalej: RODO), informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma: PHU SAFEX Krzysztof Skodowski wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Gdynia pod numerem 12160, NIP 586-104-21-49
określana w dalszej części klauzuli mianem „administrator”
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
2.1. marketingu bezpośredniego, w zakresie przedmiotu działalności PHU SAFEX
2.2. realizacji zawartych z PHU SAFEX umów,
2.3. wykonania ciążących na PHU SAFEX obowiązków prawnych (w
szczególności: wystawianie i przechowywanie faktur/dokumentów sprzedaży i
innych dokumentów księgowych, rozpatrywanie reklamacji)
2.4. ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń,
2.5. weryfikacji wiarygodności płatniczej.
3. Podstawą do przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych są:
3.1. w zakresie celu oznaczonego w pkt. 2.1. – prawnie uzasadniony interes
realizowany przez PHU SAFEX, polegający na prowadzeniu
działalności gospodarczej i rozszerzaniu rynku zbytu oferowanych towarów - art.
6 ust 1 pkt f) RODO,
3.2. w zakresie celu oznaczonego w pkt 2.2. – wykonanie umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 pkt b) RODO,
3.3. w zakresie celu oznaczonego w pkt 2.3. – wypełnienie obowiązku prawnego
ciążącego na PHU SAFEX – art. 6 ust. 1 pkt c) RODO,
3.4. w zakresie celu oznaczonego w pkt 2.4. - prawnie uzasadniony interes
realizowany przez PHU SAFEX., polegający na prowadzeniu
działalności gospodarczej i rozszerzaniu rynku zbytu oferowanych towarów art. 6
ust. 1 pkt f) RODO,
3.5. w zakresie celu oznaczonego w pkt 2.5. – prawnie uzasadniony interes
realizowany przez PHU SAFEX., polegający na prowadzeniu
działalności gospodarczej i rozszerzaniu rynku zbytu oferowanych towarów art. 6
ust. 1 pkt f) RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania
zadań administratora oraz realizacji obowiązku archiwizacyjnego, które wynikają z
przepisów prawa w tym przepisów o rachunkowości. W przypadku roszczeń Pani/
Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu ich przedawnienia, wynikającego
z Kodeksu cywilnego. Po upływie ww. terminów Pani/ Pana dane będą usuwane lub
poddawane anonimizacji.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być/będą: przedsiębiorstwa
pocztowe, firmy kurierskie/transportowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla
administratora, partnerzy handlowi administratora, firmy świadczące usługi doradcze.
6. Posiada Pani/Pan prawo:
6.1.dostępu do treści swoich danych osobowych,
6.2.sprostowania danych osobowych,
6.3.usunięcia danych osobowych,
6.4.ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
6.5.przenoszenia danych osobowych do innego administratora,
6.6.wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do
realizacji umowy. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia lub realizacji
umowy.
8. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób papierowy i programowy.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych).
10. Pana/Pani dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
(profilowaniu).